hom meid

hom meid

marți, 7 februarie 2012

Oferta de riesling (Mosel - Saar - Ruwer) ... la pret de producator !

      Profitand de cateva deplasari pe an in Germania, pentru alimentare (cu vin, materiale si mai putin monetar) m-am gandit ca mai pot "fericii" si pe altii (amatori de riesling) cu ceva produse de calitate, direct de la sursa.
      Momentan la noi in tara nu se pot gasi vinuri la calitatea asta, de preturi nici nu mai vorbesc.
      Am scanat lista cu preturi si o scurta descriere : an, locatia, tipul vinului, pret, aciditate (saure), rest de zahar (restube), alc. %. Pretul e afisat la fiecare vin, la care se adauga taxa de transport din Germania in Romania : 1 euro/ sticla . Comanda minima e de 6 sticle (o cutie).








     In plus fata de lista scanata, mai sunt disponibile cateva vinuri :

 -  2010 Riesling dry  - 4,80 eu
 - 2010 Klüsserather Bruderschaft Spätlese dry - 5,20 eu
 - 2010 Thörnicher Ritsch Spätlese halfdry - 5,20 eu
 - 2010 Thörnicher Ritsch Auslese - 6,50 eu (vinul meu preferat)
 - 2010 Thörnicher Ritsch Beerenauslese - 15,00 eu

     Cam astea sunt locurile pe unde rodeste vita de vie (majoritatea intre 60 - 110 ani ... si multe nealtoite, pe radacini proprii) :




 ....... si cateva sticle :

9 comentarii:

  1. Florine, noi am mai vorbit pe tema asta :) Intrebare: minim 6 sticle dintr-un singur tip de vin sau se poate un mix de 6 buc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) 6 sticle de care vrei tu ! sau 9 sau 12 (asa sunt cutiile pt. livrare). Se pot face si exceptii, pun 2 comenzi intr-o cutie.

      Ștergere
    2. Atunci iti trimit azi mai dupa-masa un mail, cu dorintele personale si stabilim cum procedam dupa ce ajungi in Romania.

      Ștergere
    3. Inca nu-mi vine sa cred, imi frec ochii de dimineata! :) Tocmai am petrecut vreo ora compiland si eu o lista - am trimis pe mail. :) Ma bag si eu destul de serios pe alea batrane.

      Ștergere
    4. Daca as fi vreun mare "bisnitz-man" as cumpara tot stocul de la anul 2000 in jos. Cum nu sunt, ma multumesc din cand in cand cu cate o sticla; ... care odata golita ma face sa regret ca nu am pus-o la "colectie". :)

      Ștergere
  2. Si tulai doamne, ce ieftine sunt alea mai vechi! Ai incercat ceva dintre batranei, cum se prezinta? Eu am o obsesie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am incercat tot din 1976 incoa. ce pot sa spun? exceptionale. incerc sa il aduc pe neamtz la vinvest. le-ar lua toate "marile" medalii la vinuri albe. ;)

      Ștergere
  3. :)) Ar fi o chestie sa vina, dar nemtii nu mi se par genul care sa alerge dupa medalii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, asta e problema lor .. greu de dus in deplasare. O sa incerc sa vad de ceva trockenbeerenauslese sub 30 eu ... sau de proba. :) pt comparatie cu un sauternes (desi sunt stiluri diferite).

      Ștergere